Fırın Yemekleri

27 Şubat 2013 Çarşamba

27.02.2013 ÇARŞAMBA

  İki gündür Antalya da çok güzel bir hava var.Artık yaz kendini göstermeye başlıyor artık.Böyle güneşli havalarda etrafım da mutluluk çanları çalıyor sanki.
  Dün eşimin doğum günüydü.Özel günleri seviyorum.Sanki o günler o kişiye aitmiş gibi geliyor.Kutlama ve tebrik aldığım zaman çok sevinirim ve sevdiklerimin de özel günlerini kutlamaya bayılırım.Kimi insanlar için önemi olmasa da eminim benim gibi düşünen çooook insan vardır.Öyle değil mi?
  Aslında ne yalan söyleyeyim hediye almayı da çok severim.Büyüklüğü veya küçüklüğü hiç önemli değil.Önemli olan sevdiğim insanlardan gelmiş olması.Beni düşündüklerini çok iyi bilsem de benim için yapılan süprizler de hayatıma daha çok mutluluk katıyor.
  Bunun yanın da sevdiklerime de hediyeler verip onların mutlu olduğunu görmek beni daha çok mutlu ediyor.Eşime hediye almak biraz zor.Her şeyi kolay kolay beğenen bir insan olmadığı için bende onu alışveriş yapmayı sevdiği yerlere götürüp ne istiyorsa kendine seçtiririyorum.Böylece hem beğendiği bir şey oluyor hem de çok mutlu oluyor.Tabi ki bende
  Dün akşam eşime çim adamlar aldım.Böyle muzip şeyleri çok severim kendisi de bilir.Hediyesini almadan önce birinin o ve birininde ben olduğumuz çim adamlarla süpriz yaptım.Hünüz sulamadık.Şirkete getirmeyi düşünüyorum.orada sularım.Ne de olsa günümüzün çoğu şirkette geçiyor.
  Geçen sene bizimkiler çok güzel bir orkide hediye etmişlerdi.Beyaz gül ve orkideler en sevdiğim çiçeklerdir.Bakabilir miyim,yerini sever mi diye çok tereddüt etmiştim ama o kadar güzel oldu ki bu sene tekrar açmaya başlıyor.Henüz tohum çıkardı umarım bir kaç gün sonra açar.Açmış halini de sizinle paylaşmak istiyorum.Çünkü çok mutlu oldum.

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder