Fırın Yemekleri

1 Mart 2013 Cuma

01.03.2013

                                                    İşte Mart Ayı Geldi
  2013 yılına girdik de mart ayı geldi bile.Günler ne kadar çabuk geçiyor.Yetişemiyoruz.

  Bu sabah yine erkenden kalkıp güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra hemen iş yerinin yolu tuttuk.Benim kahvaltı anlayışım genelde peynir,zeytin,hafta da 2 gün yumurta  1 veya 2 dilim tam buğday yada çavdar ekmeğidir.Peyniri çok severim çeşit çeşit peynir olduğu zaman o kahvaltı süperdir.Kışın pek domates ve salatalık almadığım için yazın bol miktar da tüketirim.Arada değişiklik olsun diye menüme tostta eklerim.Az kalsın unutuyordum 1 gün de yoğurtlu tam buğdaydan yapılmış müsli yeriz.Eşimin kahvaltı alışkanlığı pek yoktu sağ olsun o da bana ayak uydurup bu alışkanlığı edindi.
  Öğleden sonra doktorla randevumuz vardı.Aslında 4 gündür var ama iş yoğunluğundan bir türlü çıkamadık.En sonunda bugün gidebildik.Benim kan pıhtılaşma sorunum olduğu için hamileliklerim de biraz sorun oluyor bunun için küçük bir ön görüşme yaptık.Bu durumu atlatıp bebek sahibi olan arkadaşlarımdan öneriler alırısam sevinirim.Doktorum diyiet verdi pazartesi günü diyetisyenle görüşeceğiz.Sanırım sıkı bir diyet.Hadi hayırlısı.
  Bu sabah evden çıkarken geçen gün resmini paylaştığım orkidemin açmaya başladığını gördüm.o kadar sevindim ki anlatamam.Hemen sizinle paylaşmak istedim.Çok güzel değil mi?
  Saat 19.19 ve biz hala iş yerindeyiz.Ev de yemeğim de yok.Bakalım ne yapacağız?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder