Fırın Yemekleri

3 Mart 2013 Pazar

02.03.2013 Sonun da Orkidem açtı:)))



  Sabah kalktım orkidemin yanına gittim ve açmış.Çok mutlu oldum.
  Henüz bir tanesi açtı ama olsun yinede çok güzel .
  Hepsi açınca onuda paylaşacağım.

    Dün gece yemekten sonra kestane gecesi yaptık.20 gün önce tefal actifry aldım ve kitapçığından kestane yapıldığını öğrendim.Bizim gibi kestane aşığı bir aile tabi ki dayanamazdı ve bizde hemen denemek istedik.Süper oldu.Hem de çok kolay.Hiç uğraşmadan 20 dakika da süper kestaneler tabağınızda.
   Cumartesileri seviyorum.Hani çocukken cuma akşamlarını iple çekerdik ya işte öyle.Bu kadar yoğun geçen haftalar dan sonra cumartesileri mutlu olmak çok görülmez herhalde.Bazı günler pazarları da kısa bir süre şirkete gelsek de onu saymıyorum.
  Bu gün eşim ile dışarı da bazı işlerimiz vardı.Araba da beklerken karşı caddeden kucağında köpeği ile geçen bir bayan vardı.Bir süre sonra köpeği yere bıraktı ve köpek iki adım attıktan sonra dinlenmek için durdu.O kadar üzüldüm ki anlatamam.Çünkü köpek o kadar kilolu bir köpekti. Bunu size sözle anlatamam.Resmini çekmek istedim ama uzakta olduğu için çekemedim.Köpek kilodan yürüyemeyecek hale gelmiş.Hastalıktan mı yoksa beslenmeden mi bilemiyorum ama eğer beslenme ise köpeğe yazık etmişler.
   Dışarıda işlerimizi hallettikten sonra güzel bir yemek yedik ve tekrar iş yerine döndük.Akşam saat 20.00 gibi gece vardiyasına kalan personelin mangal partisi vardı.Ama öğlen o kadar çok yemişim ki akşam ikram ettikleri tavuk kanadının bile yarısını zor yedim.Her gün yaptığım gibi bol bol su içtim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder