Fırın Yemekleri

8 Mart 2013 Cuma

DÜNYA KADINLAR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN



   Merhaba arkadaşlar 8 Mart Dünya Kadınlar Günü.Bazı insanlar gereksiz olduğunu düşünse de kutlanılan bir çok günden daha anlamlı.Hani derler ya başarılı her erkeğin arkasın da (aslında yanında)bir kadın vardır diye son derece doğru.Kadının bu dünya da o kadar çok rolü var ki birilerinin annesi,birilerinin kardeşi,kızı,eşi,öğretmeni,işçisi polisi,askeri daha sayılamayacak kadar uzun bu roller.Ama hepsini yapabilecek kadar da kuvvetli bir yaradılışa sahip.Erkeklerin de önemli ve değerli olduklarını unutmamakla birlikte (ki genelde bayanlar bunu hiç unutmaz ve hissettirir)kadınlar fiziksel olarak olmasa da bir çok özellikleriyle muhteşem yaratılmış varlıklar.
   HEPİMİZİN DÜNYA KADINLAR GÜNÜ    KUTLU OLSUN:)))

  Orkidemin son hali üçüncü çiçeği de açsın.Bu günde size hediyem olsun bu güzel orkide.


   Gelelim diyetime dün öğleyi biraz zor geçirdim.Gittiğimiz hiç bir yerde ıspanak hariç sebze bulamadım ve biraz sinirlerim bozuldu.Eşim bu sinirli halimi görünce çok üzüldü ve sağ olsun benim haberim olmadan diyetisyenimi arayıp yardımcı olmasını istemiş ve Aysun hanım hemen beni aradı.Tabi ki yemek sorunu aynı hiç bir şey bulamazsam makarna yiyecekmişim.Tamam yiyeyim ama her öğlen de biraz zor oluyor.Neyse umarım sonu mutlu biter de bizde mutlu oluruz.

  Dün akşam yemeğimi hiç sormayın.Daha önceden aldığım döküm tencerenin 1 ay önce grilini almıştım.Gerçekten çok memnunum.Biraz ağar ve temizliği uğraştırıcı ama olsun.Neyse ben işte bunu yaptım ama yemedim.YASAAAAAAAK.Ne mi yedim zeytinyağlı patlıcan yemeği :)).Sebzeyi severim aslında güzel de olmuştu ama insan 1 tane bile olsa yemek istiyor.Allah'tan sebzeyi severim.Makarnam da eşim için Barilla'nın tam buğday unundan yapılmış olanı.
Patlıcan yemeğini nasıl yaptığıma gelince;
Malzemeler:
3-4 adet patlıcan
1 iri soğan
Yarım çorba kaşığı biber salçası ve domates salçası
Toz kırmızı biber
Sarımsak yasak olduğu için koymadım ama siz koyun güzel oluyor.
tuz
zeytinyağı
kuru nane
Yapılışı:Soğanları piyazlık doğrayıp zeytinyağında soteliyoruz.Karemelize olduktan sonra toz kırmızı biberleri,salçaları ve kuru naneyi ekleyip kavuruyoruz.Patlıcanları ekleyip tuzu ile birlikte 1 çay bardağı koyup önce hızlı sonra yavaş ateşte pişiriyoruz.Çok sulu olmayacak.Piştikten sonra demlendiriyoruz.Afiyet olsun.












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder