Fırın Yemekleri

16 Mart 2013 Cumartesi

Peynirli Kahvaltılık Ekmekler

                                                       Peynirli Kahvaltılık Ekmekler

  Herkese merhaba.Yorucu ama güzel geçen bir haftanın ardından bu cumartesi akşamı sakinliğini seviyorum.Bu gün şirkete gitmedim ve arkadaşlarımla buluştum.Uzun süredir birbirimizi göremeyince çok güzel bir sohbet ortamı da oldu.Kış sezonu işlerimizin yoğun olmasından dolayı arkadaşlarımla çok fazla birlikte olamadığımı farkettim.Kendimize zaman ayırmamız gerekiyor sanırım:))Tek sıkıntı yaptığım konu arkadaşımın hazırladığı o güzel tatlardan biraz fazla kaçırmış olmamız o kadar.Ne yapalım onu da yarın telafi ederim umarım.
  Sık sık kahvaltıya yaptığım ve severek yediğimiz kahvaltılık ekmeklerin tarifini vermek istiyorum.
                          
Malzemeler:1 adet yumurta
1,5 kibrit kutusu kadar(bu tabiri hiç sevmem gramla anlaşılmaya bilir)beyaz peynir
İstenilen miktarda kaşar peyniri
2 çorba kaşığı yoğurt
1 çorba kaşığından biraz az margarin ve ya tereyağı
kuru nane
tuz.

  Yapılışı:Margarin veya tereyağını eritiyoruz.Ilınınca içine yoğurt,yumurta,beyaz ve kaşar peynir nane ve tuzunu da koyup karıştırıyoruz.Ekmeklerin üzerine sürüp 180 derecede üstü kızarana kadar pişiriyoruz.


  Afiyet olsun.Hepinize mutlu ve keyifli hafta sonları diliyorum.

4 yorum:

  1. ellerine sağlık güzel bir kahvaltılık,yoğurtla denememiştim krema gibi olur sanırım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Lezzetli oluyor.Pişince oda peynir gibi gözüküyor.

      Sil