Fırın Yemekleri

23 Şubat 2013 Cumartesi

22.02.2013 CUMARTESİ

  İşte bir son çalışma günü daha geldi.Kendi işimiz bile olsa akşamın 20.00-21.00 una kadar çalışınca hafta sonu dinlenmeyi dört gözle bekliyoruz.
  Bu sabah yine kalkıp aç karna geceden sıcak suya koyduğum 2adet mürdüm eriği ve 1 adet kayısıyı ılık olarak kahvaltıdan yarım saat önce sıcağa yakın olacak şekilde içtim.Küçük yaşlarımdan itibaren bağırsak sorunu yaşadığım için son zamanlarda bunu içiyorum.Ama yaklaşık 1 ay uygulamak gerekiyor anca o zaman etkili oluyor.
  Bunu sizinle paylaşmak istedim çünkü kronik sorunu olanlar ve "her şeyi denedim sorunum çözülmedi "diyenlere bir tavsiye olsun.
  Kahvaltımızı yaptıktan sonra her sabah olduğu gibi apar topar iş yerinde aldık soluğu.Kış aylarında daha yoğun oluyoruz.Antalya da otellere iş yapanlar bilirler.Kışın bir koşturma dır sürer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder