Fırın Yemekleri

25 Şubat 2013 Pazartesi

25.06.2013 PAZARTESİ

  Bu güzel hafta başından herkese merhaba.


  Dün pazar ve tatil günümüzdü.Yoğun iş temposundan sonra tatil,dinlenmek süper geliyor.Aslında gezmeyi çok seviyoruz eşimle birlikte.Ama bir kaç aydır o kadar yoruluyorum ki (ev ve iş) bazı hafta sonları dinlenmek istiyorum.İşte bu pazar da böyle düşünüyordum ama eşimin ısrarları üzerine çıktık.İyiki de çıkmışız.
  Antalya'nın meşhur yaylalarından Geyik bayırına çıktık.Hava çok güzeldi.Sanırım 10 dakika daha çıksaydık kendimiz karların için de bulacaktık.Ama olduğumuz yerde ağaçlar bile açmaya başlıyordu.
  Tesadüf arkadaşlarımızla karşılaştık ve hep beraber güzel bir mangal keyfi yaptık.Yemekten sonra arkadaşlarla vedalaşıp Antalya ya doğru yola çıktık.Akşam da başka arkadaşlarımıza yemeğe davetli olunca erkenden gitmek yerine yol üstünde bayanların gözleme açtığı (Antalya'nın meşhurdur)bir yerde sıcacık çaylarımızı içip içimizi ısıttık.

  Saat 18:30 gibi arkadaşlarımıza gidip yemek yedik.Böylece bol yemek yiyerek bir hafta sonunu daha geçirdik.Gerçi ben öğlen pek yemediğim için akşam yemeğini keyifle yedim.Ellerine sağlık arkadaşım:))
  Bu hafta artık yediklerime dikkat etsem iyi olur çünkü biraz fazla kaçırdım sanırım.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder